adolescenta

adolescenta

luni, 7 februarie 2011

Capitolul 9


Totul este atat de trist de cand sunt certata cu Giorgos…Am ramas certati si nu cred ca ne vom mai impaca.
Intre timp Iustin se pare ca incearca sa vorbeasca cu mine ,dar eu mereu il evit. Nu as vrea sa mai vorbim pentru ca Iustin sigur imi va vorbi despre trecut…
-Melissa! Te rog…Nu mai fugi!!!
Si din nou am trecut pe langa el fara sa-i spun ceva.Ce pot sa fac? Nu vreau sa creada ca mai poate fi ceva intre noi…Totul este istorie! Nu e vina mea…Asa a fost sa fie!
-Melissa! De ce nu incerci sa rezolvi lucrurile cu Iustin? Eu chiar cred ca sunteti facuti unul pentru altul! Nu te mai incapatana cu Giorgos pentru ca nu se va termina bine! Dupa tabara tu vei fi in Romania ,iar el in Grecia…
-Nu ma impac cu Giorgos! Dar asta nu inseamna ca voi alerga in bratele lui Iustin! Iustin sa stea cu Daria a lui si sa ma lase pe mine in pace! Cum au fost fericiti pana acum sa fie si in continuare!
-Tu nu vezi?! Ca el si-a dat seama ca nu trebuie sa fie cu Daria…Vrea sa repare lucrurile cu tine dar tu ce faci?!
-Kiki nu mai insista! Nu vreau sa mai aud nimic de baieti! Gata! Suntem in cea mai minunata tabara! Sunt aici cu prietenele mele cele mai bune prietene: tu,Alessia, Jenifer, Maia, Iarina si chiar si Karina…
-Da, suntem! Dar…ai putea fi fericita in adevaratul sens al cuvantului! Am vazut ca ai taiat ce scria pe patul tau…
-Stai asa! Tu stiai?Tu ai scris?!
-Da…M-am gandit ca daca iti voi scrie pe pat numele lui Iustin iti vei aminti de el de fiecare data cand te uiti acolo…
Cum am putut sa cred ca era o coincidenta?! Am fost mult prea credula! Kiki imi scrisese acel ,,S’agapo Iustin”, iar eu am crezut ca fusese scris de o alta indragostita care imi scrisese pe pat…
-Nu ar fi trebuit! Intelege eu si Iustin…Totul este istorie! A ales odata ca drumurile noastre sa se desparta…Foarte bine! Asa va ramane!
-Iti spun eu…vei regreta!
-Atunci imi voi asuma riscul acesta, dar nu am de cand sa mai vorbesc eu el! Daca vrei poti sa-i transmiti sa nu se mai chinuie sa ma caute.
Si de atunci Iustin nu m-a mai cautat.Din cate am inteles a ramas dezamagit de mine, dar nu imi pasa! Si eu am fost de multe ori dezamagita de el…
Iar Giorgos…Credeam ca macar va incerca sa ma caute sa rezolve ce s-a intamplat,dar se pare ca nu ii pasa! Pana acum doar a intrebat de mine o data sau de doua ori…Alessia mi-a spus ca se citea tristete in vocea lui, dar…
Maine poate ma voi duce la plaja…L-am ocolit destul pe Giorgos. Poate de asta nici nu a avut curajul sa imi vorbeasca sau pur si simplu nu i-a pasat ce se intampla cu noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu