adolescenta

adolescenta

marți, 8 februarie 2011

Capitolul 10


Toti erau foarte veseli ca mergeam la plaja, in schimb eu nu impartaseam cu ei toata aceasta fericire…Stiam ca daca voi merge la plaja il voi vedea pe Giorgos,dar nu imi pasa! Nu mai voiam sa-l ocolesc! Voiam doar sa ma distrez cu prietenele cele mai bune! Voiam sa simt vara! Nu voiam sa ma intorc acasa si sa spun ,,A fost dragut in tabara…”. Nu!!! Voiam sa spun ,,M-am distrat enorm in tabara!!! A fost cea mai tare tabara !”
M-am hotarat! Voi radia de fericire! Poate nu voi simti chiar toata fericirea aceasta din adancul inimii mele dar voi face sa para ca eu chiar sunt extrem de fericita!Cine a spus ,, Nici cel mai bun machiaj nu are cum sa-ti schitzeze un zambet atunci cand esti trist” nu avea dreptate! Si eu voi dovedi asta vara aceasta!
Am urcat cu entuziasm scarile podului care trebuia sa ne duca pe partea cealalta a soselei, unde se afla minunata plaja.
-Grabeste-te Melissa!
-Ia-o mai usor Maia! Unde te grabesti atat de tare?
-Paiii...Nu stiu!
Nu stiu ce ascundea Maia dar a inceput sa rada cand a spus ,,Nu stiu!”. Era clar! Imi ascundea ceva ,dar nu voia sa imi spuna...Am ales sa nu insist si sa o las sa imi spuna cand va fi pregatita...
-Stai langa mine?
-Sigur! Ti-am zis! Stam toate!
-Melissa!Maia! Veniti aici! Am oprit locuri pentru toate!
Kiki si Karina deja ocupasera o particica pe plaja unde erau si doua pietre sub un copac...Adoram locul acela! Eram in acelasi timp si la soare si la umbra, iar pietrele acelea erau intodeauna vesele sa ma primeasca.
Nu am vrut sa imi aduc aminte ca in acel loc stateam mereu cu Giorgos si precum cele doua pietre eram mereu unul langa altul...Am incercat sa imi alung gandurile acestea din minte si sa ma concentrez pe ideea: ,,Voi avea vara cea mai perfecta!”
-Melissa!!!Melissa!!!
-Da spu...
Nu stiu cum de m-a intrerupt Maia, dar se pare ca era ceva care o alarma foarte tare...parea important, asa ca am ascultat-o.
-Uiteee!!!Vine Dimitri!!!
-Oh nu!
-Probabil o sa iti spuna ca Giorgos vrea sa vorbeasca cu tine!Sigur vine de asta...
-Probabil...dar stii?Mi-se pare ceva ciudat la mijloc si sper sa nu ma insel, dar vorbim dupa pentru ca se apropie...
Nu vroiam sa il ascult pe Dimitri! Simteam ca nu il mai inteleg deloc pe Giorgos! Giorgos al meu...unde era?!Cum putea sa il trimita pe Dimitri sa-mi spuna ca vrea sa vorbim!? Adica totusi!!!Credeam ca sunt destul de importanta incat sa se deplaseze doi metri pentru mine,dar nu!!!El sta acolo si da suc la toti cei care se duc la el.Mda...
-Buna!Imi pare rau ca te deranjez...
-Cu mine vorbesti?!
Nu imi vine sa cred!!!Dimitri nu venise la mine!!! Stiam eu ca Giorgos nu e chiar asa...Dimitri vorbea cu Maia!? Oare ce se intampla si eu nu stiu?! Se pare ca si Maia era destul de surprinsa si mai mult o simteam emotionata...Cred ca nu ma inselasem mai devreme...Maia probabil se grabea pe plaja sa-l vada pe Dimtri si cand l-a vazut ca se apropie s-a alarmat foarte tare...Oare la ce concluzie ajung?! Oh da! Intre Maia si Dimitri incepe sa se infiripe ceva...Imi pare atat de bine pentru ea! Trebuie neaparat sa vorbim!Poate o pot ajuta cu ceva...
-Da, bineinteles ca vorbesc cu tine! Vroiam sa te rog...Doar daca vrei...
-Sigur! Orice,nu-i problema!
-Pai...voiam sa facem o poza!As vrea sa pastrez o amintire cu tine...
Se pare ca Dimitri s-a cam rusinat...Asta da zi! L-am vazut pe neinfricatul Dimtri inrosind, am vazut-o pe Maia emotionata si aproape lesinata!? Clar! Asta va fi cea mai buna zi din toata vacanta! Nu imi pare rau ca am venit pe plaja...
Eram atat de entuziasmata de idee incat nici nu l-am putut auzi pe Dimitri cum ma ruga sa le fac poza!
-Mmmm...Melissaaaa!!!!!Esti bineee?!?!
-Ohh!!! Scuze!!!Da!Va fac poza!
-Uite! Apesi aici!
-Ma descurc! Dar...Nu imi place cum iese!
-O sa iasa bine! Fa odata!
-Iti zic eu Dimitri! Nu ieseee!!! Este prea multa distanta intre voi! Maia te rog intra putin in Dimitri!Haide!!! Cu curaj! Sa stii ca nu te mananca!
E clar! Maia ma omoara dupa! Dar macar o sa scot o poza geniala!
-Bine, uite! Acum e bine?
-Nu, Maia! Acum Dimitri vreau sa o iei in brate pe Maia! Asa! Perfect...Stati! Asa...am facut o poza!Si bineinteles ca am inca o idee geniala! Melissa are mereu idei geniale!? Maia zambeste din toata inimioara ta,iar tu Dimitri vreau sa o pupi pe obraz pe Maia! Perfect! Ramaneti va rog putin asa!!! Trebuie sa va fac o poza si cu aparatul meu!Trebuie sa ma asigur ca voi ramane si eu cu amintire!
-Oh! Melissa, iti promit ca ti-o dau eu!
-Dimitri!!! Imi pare rau! Dar vreau sa fiu sigura! Si daca vrei sa fiu sincera acum...Nici nu mai am incredere in voi, grecii!
Si am inceput toti sa radem! Stiam ca eu vorbeam serios, dar ei au luat totul ca o gluma.Poate a fost mai bine ca au crezut ca glumesc...
-Gata! Va multumesc! Stiti ce?! M-am gandit! Ma duc sa imi iau un suc...Nu are rost sa fiu suparata toata viata! Macar putem fi prieteni nu!?
-Vezi ca stii Melissa?! In sfarsittt!!!
-Va las, nebunatici mici, cum ar spune Edi! Vedeti ce faceti...Sunt pe aici!
Si i-am lasat...Stiam ca am facut destule apropouri pentru o zi...
Giorgos era acolo! Ma privea si stiam ca trebuie sa ramanem macar prieteni...
-Buna!!! Ce facii?
Cred ca am crezut si eu ca paream fericita...Nu mai aveam aceasta energie de muuultt timp...Mai exact de cand eram fericita cu Giorgos.Se pare ca Maia si Dimitri m-au influentat pozitiv...Eu chiar cred ca ei doi pot fi fericiti!
-Melissa! Ma bucur atat de mult sa vad ca imi vorbesti!Acum ca te vad fac foarte bine! Tu ce faci?Din cate observ o duci bine...
-Da! Nu pot sa spun ca imi merge rau...Auzi...Stii ceva de Dimitri si Maia?
-Pai...Nu stiu daca ar trebui sa iti spun...
-Haide!!! Spune-mi! Te rog! Maia e prietena mea!
-Imi promiti ca nu ii spui nimic?
-Bine! Iti promit!
-In numele iubirii care a fost intre noi?
-Da! Iti promit ca nu ii spun nimic, dar vreau sa stiu!
-Bine...Tot ce stiu este ca lui Dimitri ii cam place de ea...Mi-a spus , citez: ,,Fata aceea, prietena Melissei, este foarte foarte foarte frumoasaa!!! La naiba!M-as combina cu ea ,dar nu cred ca o sa vrea...!”. Si eu l-am intrebat :,,Cine ma?! Maia?” si el mi-a spus ca da, ca asa o cheama...
-Atat?
-Da...Si de asta a vrut sa faca poza...A zis ca vrea sa se mai uite la poza din cand in cand!? Nici nu l-am crezut prima data! Ca el nu a fost cu o fata mai mult de o zi si mai ales sa imi zica ca vrea sa se uite la poza ei din cand in cand!? Credeam ca isi bate joc de mine!
-Aha...Ok!
-Tu ce stii de Maia?Ti-a zis ceva?A dat de inteles ceva?
-Nu...Eu nu stiu nimic! De asta te si intreb...
Bineinteles ca imi daduse de banuit multe, dar nu aveam de gand sa-i spun lui! Nu pentru ca eram suparata pe el, nu!Maia era prietena mea si ce imi spunea sau imi dadea de inteles ramane intre noi...Poate nu i-ar fi spus lui Dimitri, cum nici eu nu ii voi spune ei dar...
-Bine...Pana la urma nici nu prea imi pasa ce se intampla cu ei! Eu vreau doar sa vorbim! Despre noi doi...Te rog!
-Bine...Acum nu mai pot...trebuie sa la ajut pe fete sa stranga si... Daca vrei sa vorbim ne vedem diseara la locul nostru!
-Asa ramane!
-Vezi sa nu cumva sa te oblige prietenii sa stai la o sueta cu ei...
-Si inca ceva...Vreau sa stii ca...
-Da...spune...
- Σ'αγαπω αγάπη μου!
-Oh…
-Haide… te rog spune-mi ca inainte…Niciodata nu mi-ai spus in cuvinte ceea ce simti! Niciodata nu te-am pus sa imi repeti la nesfarsit asa cum faceam eu! Dar adoram cand imi spuneai ca si tu ma iubesti…Chiar daca nu imi faceai dedicatii…Eram fericit de fiecare data cand imi spuneai ,, και εγω!”
-Te rog sa intelegi…Ceea ce ai facut tu nu se poate sterge cu buretele ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat…
-Asta inseamna ca nici eu nu ar trebui sa uit ca in timp ce eu nu eram cu tine tu te sarutai cu asa zisul ,,Iustin”!?
-Sa inteleg ca te informezi si ce fac cand nu esti langa mine nu?!
-Nu,bineinteles ca nu! Doar ca am auzit din intamplare…
-Daca ai de gand sa te justifici cu asta sa stii ca nu merge!!! Si nu mai incerca sa ma faci sa ma simt vinovata ca nu merge! Si stii ce?! Nu mai vreau sa vorbim deloc! Nu mai te obosi sa vi diseara la locul nostru ca nu o sa mai fiu acolo!
-Melissa! Te rog intelege-ma si tu pe mine!Eu eram plecat si tu te sarutai cu baiatul ala…
-Of! Dar nu e ceea ce pare spre deosebire de faptul ca tu m-ai lasat balta!!!
-Stim amandoi ca ceea ce ai facut tu a fost mai grav decat ce am facut eu, dar eu sunt gata sa te iert!Nu imi pasa…Te iubesc prea mult!
-Ti-am zis! Gata! Am terminat tot ce am avut de spus! Asta a terminat tot! Nu am nevoie de iertarea ta!Nu pricepi victima sunt eu!!!Nu tu!!! Atat iti zic…Nu veni diseara ca eu nu o sa fiu acolo ! Aici s-a terminat orice fel de discutie!
Si l-am lasat acolo…M-am dus sa ajut fetele sa stranga prosoapele, cremele de plaja, cutiile goale de Ivi si tot ce mai era pe acolo…
Eram convinsa…Giorgos nu mai era asa cum il stiam eu!Incerca sa ma faca sa ma simt vinovata, dar nu ii mergea…Stiam foarte bine ca tot ce facusem in ultima vreme era sa il indepartez pe Iustin,dar se pare ca Giorgos nu aflase si asta.Nu mai aveam sa vorbesc cu el! Nu aveam de ce!
M-am indreptat impreuna cu Kiki, Alessia si Karina spre scari…Giorgos era tot acolo.Mda…Se putea altfel!?S-a pus in fata scarilor.Probabil nu vroia sa ma lase sa trec.Alessia a venit langa mine si ma ciupit usor de mana, in semn ca este alaturi de mine.
-Vreau sa trec! Te rog da-te!
-Doar daca vi diseara!
-Ti-am spus deja!Nu!
-Bine, dar macar promite-mi ca te mai gandesti!
-Ok! Ma gandesc! Dar te asigur ca nu voi fi acolo…asa ca nu te obosi sa te deplasezi!
-Voi fi acolo oricum! Te astept la ora noua! Daca te gandesti sa vi la zece sau la zece jumate…Nu iti face griji voi fi acolo pana la unsprezece! Te rog gandeste-te bine!
Si sa apropiat de mine…Mi-a soptit la ureche acel
,, Σ'αγαπω”pe care candva il adoram, m-a pupat pe obraz si apoi mi-a facut loc sa trec…
Acel pupat pe obraz…Trebuia sa fie un sarut in toata regula,insa am intors capul brusc…Ce credea?! Ca daca ma saruta o sa lesin?!
Nu stiu ce am sa fac…Nu stiu daca ma voi duce diseara la locul nostru…I-am zis ca nu voi fi acolo,dar in acelasi timp i-am promis ca ma voi gandi daca sa vin sau nu…Ce voi face?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu