adolescenta

adolescenta

sâmbătă, 5 februarie 2011

Capitolul 4


Este ora 20:00 ,inca doua ore si trebuie sa fiu la discoteca…M-am hotarat sa imi pierd vremea aiurea prin tabara intre timp si sa nu vorbesc despre ce urma sa se intample ca sa nu ma agit mai mult decat eram…Alessia ca de obicei a fost alaturi de mine cand toti ceilalti nu m-au crezut ,oricum se vor convinge si singuri.
-Melissa, este 21:56 !!!
-Cum?! Am pierdut notiunea timpului…nu am vrut sa ma gandesc la asta, dar am uitat total…hai ca ma grabesc si poate nu o sa intarzii prea mult.Si pana la urma se spune ca divele se las asteptate?! Cum sunt o diva sa ma mai astepte putin! Hai ca te las, vorbim mai incolo!
Ma indreptam spre discoteca cu pasi grabiti.Imi spuneam ca trebuie sa fiu doar eu si sa fiu linistita.Pana la urma si Giorgos este un om ca toti ceilalti.
Am ajuns! Era acolo…ma astepta pe mine.Purta o pereche de blugi albastru-prespalat si avea un tricou cu un mesaj dragut care m-a amuzat: ,,I am waiting for someone who will never come”
Sa inteleg ca nu credea ca o sa ajung? Ei bine o sa-l dezamagesc,sunt aici si nu o sa plec prea curand!
-Buna!
-Hei !Buna,sincer nu credeam ca o sa vi.
-Mda…ma gandeam eu,stii tricoul tau este foarte expresiv!
-Aaaa…Sa stii ca nu a fost cu intentie! Este doar coincidenta.
-Stai linistit! Eu doar glumeam!
-Vrei un suc?Fac cinste!
-Ok! Daca tu insisti…
-Ce suc vrei?
-Tu ce bei?
-Pai Ivi! Mereu beau Ivi ,e bestial!
-Mi-ai citit gandurile! Si eu tot Ivi beau!
-Nu vrei sa mergem in alta parte?Undeva unde este mai liniste, sa putem vorbi mai mult?
-Da,ar fi ok! Hai sa mergem!
Bineinteles ca ne-am dus pe terenul de fotbal.Eram sigura ca acolo ma va duce.Nu stiu de ce dar acolo se duc toti cei care au o intalnire.Sau asta aveam nu?Sau orice ar fi fost nu conta.Eram acolo cu cel mai superb grec pe care il vazusem pana atunci…Si eram doar noi,doar noi doi.Fetele cand le-am zis ca o sa ma intalnesc cu un grec nu m-au crezut probabil dar cand m-au vazut plecand cu el sigur s-au convins ca eu vorbeam serios.
-Vi maine la plaja?
-Da! Voi fi acolo! De ce ?Vi sit u?
-Da! O sa aduc Ivi pe plaja…Poate ne vedem pe acolo maine!
-Cu siguranta…o sa vin sa iau de la tine!
Mana lui s-a apropiat de mana mea si am simtit cum mana imi lua foc sub mana lui calda, sau poate asa mi-se parea mie pe moment.
-Stii imi placi foarte mult…incepu el si a facut o pauza
Parea ca isi cauta cuvintele cu grija.Incerca din greu sa isi aleaga cele mai potrivite cuvinte.Probabil ii era teama ca voi interpreta gresit ceea ce imi va spune si voi crede ca este indragostit de mine.Sigur nu vrea sa stricam prietenia care este asa frumoasa…
-Scuza-ma ca imi este atat de greu sa iti spun ce simt…Cu toate ca am impresia ca te stiu de o viata nu stiu de ce imi este atat de greu sa imi aleg cuvintele…Esti o persoana foarte deosebita si chiar simt ca incep sa tin la tine…
Ma gandesc ca ar trebui s ail intrerup si sa-l ajut putin.
-Da,stai linistit! Inteleg ce vrei sa-mi spui! Inteleg ca putem fi doar prieteni! Inteleg perfect asta… si sigur ca putem fi doar prieteni! Stai linistit…
-Stai putin! Eu nu asta vreau sa iti spun…Eu incerc sa iti spun ca incep sa te iubesc ,nu iti spun ca incep sa tin la tine ca la o simpla prietena…Poate pare absurd si pare o secventa dintr-un film siropos…Dar ti-am zis,nu stiu de ce simt ca te cunosc de o intreaga viata!
Eram uimita! Nu puteam sa cred! Eram foarte zapacita!Credeam ca visez…
-Uite…Nu stiu…C e ar trebui sa iti spun acum?
-Pai…poate sa-mi spui ca si tu tii la mine?Si ca vrei sa fi prietena mea?Si ca totul va fi bine?Nu stiu! Spune ce simti!
-Te superi daca ma lasi sa ma gandesc la asta?As vrea sa-mi ascult inima…as vrea sa nu mai fac greseala asta.Am mai gresit odata si am spus un cuvant si am stricat tot.Nu mai vreau sa gresesc!Nu mai vreau sa-mi para rau dupa!Nu mai vreau!Deci…ma pot gandi la asta pana maine?
-Sigur ca nu ma supar!Nu vreau sa te constrang…Ia-ti cat timp ai nevoie!
-Iti multumesc!Si daca nu te superi as pleca…Vorbim maine!
-Nu am fortat nota nu?Nu te-ai suparat pe mine?Nu?!
-Sigur ca nu…dar as vrea sa ma gandesc.
-Bine!Somn usor si vise placate! Ne vedem maine pe plaja banuiesc,asta daca nu vei veni din nou dupa suc la sase dimineata.
-Sper ca de data aceasta voi avea mai mult somn!Noapte buna!Pa-pa!
Nu stiam ce aveam sa fac…Nu stiam ce e bine sa fac.Nu stiam ce voi face cu Iustin! Mereu imi ziceam ca trebuie sa il uit.Si mereu ma intrebam ce aveam de facut.Deci da!Cu Iustin o terminam,nu mai avea ce cauta in discutie, doar era un subiect inchis! Dar cu Giorgos ce trebuie sa fac?E dragut dar…E de ajuns?Oare?
M-am intins in pat. Si din nou am zarit coltul acela cu ,,S’agapo Iustin”. M-am ridicat, am luat o carioca si am dat peste pana am fost sigura ca nu se va mai intelege ce scrie.Si ochii au inceput sa mi-se inchida…a fost o zi plina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu