adolescenta

adolescenta

sâmbătă, 5 februarie 2011

Capitolul 1


-Melissa, trebuie sa treci peste… nu are rost sa te gandesti la ce ar fi putut fi daca el ar fi stiut…
-Stiu Isabella! Stiu! Dar din pacate nu pot sa realizez ca a renuntat!
-Ba nu! Nu numai ca a renuntat ci e si fericit cu Daria.!Eu iti vreau binele, trebuie sa il uiti pe Iustin cat mai repede pentru ca dupa o sa iti fie mult mai greu.
-Da! Ai dreptate… si in plus pot merge mai departe.
Stiam ca nu pot, dar trebuia sa incerc.Cu fiecare gand il simteam tot mai aproape.Trebuia cumva sa-l scot din gandul si inima mea…Dar cum? Prima mea iubire…se spune ca prima iubire nu se uita niciodata…Mi-as dori sa pot citi mintile oamenilor,mi-as dori sa stiu ce este in mintea lui…sunt convinsa ca inca tine la mine,dar crede ca eu nu. I-as spune tot ce simt daca as sti ca si el are aceleasi sentimente pentru mine.Dar cum sa cred asta cand el pare foarte fericit cu Daria?
Trebuie sa las timpul sa le rezolve pe toate.Nu pot trai in continuare din amintiri.Ce-a fost a fost si nu va mai fi.
Poate tabara in care voi pleca ma va ajuta sa trec peste.Poate voi intalni pe altcineva sau poate tara mea de suflet ,Grecia, imi va alina ranile .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu