adolescenta

adolescenta

duminică, 6 februarie 2011

Capitolul 8


Astazi m-am trezit in sfarsit si eu ca toti ceilalti. Am dormit pana la ora opt…Si am avut un vis care a fost foarte ciudat…Se facea ca Aspri, catelusul meu, imi zicea ca nu este bine ce fac si incerca sa ma avertizeze ca ar trebui sa rezolv totul cu Iustin…Dar astea sunt doar vise, vise ciudate dar raman vise!
Eram cu Alessia, Jenifer, Maia si Karina in parcul din spatele casutei si vorbeam inainte sa plecam la masa…
-Ce vei face cu Giorgos? Il ierti ca te-a lasat balta?
-Nu stiu ce voi face , Maia , stiu doar ca nu mi-a placut ce a facut si va trebui sa vorbim despre asta…
-Eu zic sa il ierti! Oricum cine se mai uita la tine?!
-Karina nu fi rea ca de obicei! Daca Mel vrea sa continue cu Giorgos atunci va continua, dar daca nu atunci sigur va aparea cineva mai bun ca Giorgos.Poti sa fi sigura de asta!
Si din nou Alessia este de partea mea cand verisoara mea stie doar sa ma critice iar la final face tot ea pe victima…mda…ce pot sa-i cer?
-Sa fim serioase! Eu nici nu stiu cum s-a uitat Giorgos la tine?!
-Auzi, potoleste-te! Bine ca te crezi tu cine stie ce frumusete… Giorgos a vazut multe la mine!Ce te oftici?Se presupune ca imi esti verisoara nu? Sa stii ca nu se vede!
Si am plecat de acolo…credeam ca daca mai stau o secunda in plus voi exploda.
-Melissa!!!
Da si acum crede ca daca ma striga ne impacam sau cum?!
-Melissa! Esti bine?
-Da, Maia, sunt bine! Doar ca m-am saturat sa ma cert cu verisoara mea in fiecare secunda din zi…asa face mereu! Nu o inteleg, pe bune de o inteleg!?!?
-Asa e ea! In timp va mai creste si se va mai maturiza…Are doar doisprezece ani.Ce poti sa-i ceri?
-O astept sa creasca de prea mult timp! Sa invete sa vorbeasca…
-Mda…Eu zic sa te duci sa iti iei un suc si sa vorbesti cu Giorgos! Am vazut ca e la bar…
-Da…Trebuie sa ma duc, dar nu stiu ce trebuie sa fac sau ce trebuie sa ii zic…
-Pai o sa vorbiti si totul o sa curga de la sine…Crede-ma stiu ce spun!
-Bine! Hai ca ma duc!
-Succes! Eu zic sa il ierti! Se vede ca te iubeste!
-Poate…
M-am apropiat de bar si l-am vazut! Era la fel ca in prima zi cand l-am intalnit.Avea un sort si avea tricoul aruncat undeva pe acolo…Sexy ca de obicei…
M-am gandit mult inainte sa-i zic ceva dar pana la urma mi-am facut curaj si i-am vorbit.
-Buna!
Nu paream prea convinsa.Se putea citi nesiguranta in vocea mea. Se cunostea ca aveam ceva.Bineinteles el probabil nu stia ca sunt suparata pe el dar…eu eram!
-Bine! Spune-mi ceva! Nu ma lasa asa! Banuiesc ca probabil esti suparata pe mine pentru seara trecuta dar…pot sa iti explic!
-Pai ar fi bine sa incepi mai repede! Pana nu ma enervez…
-Deci…Ieri ,dupa ce am vorbit eu cu tine si ti-am zis sa mergem in sat , m-am dus in casuta, unde ma astepta Dimitri. Era suparat pe mine…Mi-a scos ochii ca tot timpul meu liber il petrec cu tine si ca am uitat de prieteni si multe altele.Si m-a rugat sa merg cu el si ceilalti in sat aseara pentru ca dupa nu mai puteam iesi toti…Si cam asta e…Am…
A vrut sa mai zica ceva, dar bineinteles cum asa e stilul meu, l-am intrerupt.
-Dar de ce nu mi-ai spus?! As fi putut sa inteleg asta!De ce?
-Tocmai! Nu am apucat sa vorbesc cu tine si …
-Eram acolo! Te asteptam! Dar tu te-ai uitat la mine pur si simplu si te-ai facut ca nu ma vezi!
-Imi era si putin teama ca nu vei intelege…
-Ei bine…Asta nu inteleg! Era ok ca vroiai sa petreci timp si cu prietenii, nu aveam nimic impotriva.Nu as fi fost suparata pentru ca nu vroiai sa ma iei cu prietenii tai! Dar acum nu pot sa inteleg faptu ca te-ai uitat la mine si ti-ai vazut de drum. Asta nu se face!!! Iti spun eu, nu se face!
-Iarta-ma! Te rog!
-Nu! Nu mai vreau sa te ascult! M-ai dezamagit!
-Melissa!
De ce toti aveau impresia azi ca daca ma striga totul va fi Ok?! S-au vorbit intre ei? Oare am actionat bine? Da! Stiam ca explicatia lui Giorgos nu era destul de buna! Daca nu eram acolo mai ziceam…nu a avut timp sa ma caute si a trebuit sa plece,chiar daca in situatia asta ar fi putut sa dea un mesaj ceva…Dar l-as fi putut ierta…dar asa Nu!!!

Un comentariu: