adolescenta

adolescenta

duminică, 6 februarie 2011

Capitolul 6


Dupa aproximativ o saptamana de cand sunt in tabara viata mea s-a aranajat din ce in ce mai bine! Cu Iustin am cam terminato cu toate ca in ultima vreme nu prea stiu ce vrea… Imi cam tine predici cum ca nu ar trebui sa fiu cu Giorgos si ca imi va parea rau mai tarziu…Tot ce zice este gen ,,Bla bla bla” in ultima perioada.Cateodata ma intreb daca ar trebui sa ii spun ca nici el nu are cea mai perfecta prietena, asa ca de ce i-ar pasa de relatia mea. Mai bine ar incerca sa se ocupe de a lui…
Revenind la Giorgos… Totul este perfect intre noi! Ne iubim mult si stiu ca totul va fi bine si dupa tabara…Am vorbit si mi-a promis ca va vorbi cu parintii si va incerca sa se mute in Romania cu scoala. Mi-a spus ca parintii lui sunt foarte intelegatori cu el si ca are cei mai buni parinti din lume. Eu nu prea credeam ca el va veni in septembrie la scoala in Romania dar el insista ca parintii il vor lasa…El isi cunoaste mai bine parintii si daca el crede ca asa va fi atunci inseamna ca Giorgos chiar face parte din destinul meu!
-Am vorbit cu parintii si mi-au spus ca este o decizie importanta si ca ar trebui sa ma mai gandesc…
-Stiu! Ti-am spus ca nu te vor lasa!
-Dar nu mi-au spus ca nu ma lasa…Doar mi-au spus sa ma mai gandesc…
-Si te-ai gandit? Ce le-ai spus?
-Pai…
Si am observat cum obrajii lui au inceput sa se inroseasca…Credeam ca nu vad bine, dar el chiar se emotionase!!!
-Deci ce le-ai spus?
-Le-am spus ca tot ceea ce am nevoie va fi in Romania si ca stiu foarte bine ce vreau…Si…
-Si…?Si mai ce le-ai spus?Haide nu mai fi asa rusinos!Spune-mi si mie ce ai vorbit cu parintii!
-Bine…Ok! Le-am spus ca te iubesc foarte mult!
-Mai zi odata!
Si in secunda aceea m-am inrosit si eu toata! Eram doi rusinosi! Dar vroiam sa mai aud inca o data si inca o data!
- Σ'αγαπω αγάπη μου!
-και εγω!
Si am incercat sa revin putin cu picioarele pe pamant…Si odata ajunsa pe pamant l-am intrebat:
-Si pana la urma ce au zis?Ca te lasa?
-Nu chiar asa, dar au spus ca se mai gandesc…ceea ce inseamna de obicei ,,Da”…Ramane sa asteptam
Totul era atat de minunat! Il iubeam si ma iubea si nimeni nu putea sa spuna nimic! Bineinteles ,doar Iustin avea pata pusa pe Giorgos si orice i-as fi spus nu ar fi renuntat la idea lui ca Giorgos nu este pentru mine, dar nu imi pasa. Tot ce stiu este ca eu si Giorgos ne iubim cum nu mai iubisem pana atunci.Bine, poate ceea ce simteam pentru el nu era la fel de puternic ca ceea ce simtisem candva pentru Iustin dar stiam ca Giorgos era linistea pe care o cautam de mult. De cand a aparut Daria eu nu o mai aveam, dar acum cu Giorgos am regasito!
-In seara asta vrei sa mergem doar noi doi in sat?Ne plimbam putin…Cred ca as putea sa te scot…
-Da! Putem incerca…Chiar mi-ar placea sa ne plimbam in lumina lunii pe plaja. Ar fi chiar dragut!
-Deci asa ramane!Ne intalnim jos la cinema la ora sapte.
-Bine! Ne vedem atunci…hai ca trebuie sa plec! Pa-pa!
Si bineinteles ca m-a sarutat ca de fiecare data cand ne desparteam.Chiar si atunci cand trebuia sa stam cinci minute unul fara altul era greu…Se pare ca incepeam sa tin la el mai mult decat as fi crezut si speram din toata inima ca parintii lui il vor lasa in Romania. Daca nu , nu stiu ce se va intampla cu noi!?!?!?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu