adolescenta

adolescenta

duminică, 6 februarie 2011

Capitolul 7


Asteptam de ceva vreme…Dar se pare ca Giorgos ori intarzie ori a avut prea mult de lucru si a uitat de mine…Ceea ce ar fi putin ciudat pentru ca el a fost la mine in minte toata ziua…
Se apropie, dar nu vine in directia mea si se pare ca nu este singur! Ce face?! Nu inteleg! Este cu toti prietenii lui si pleaca in sat! Dar…fara mine? Trebuia sa fim doar noi doi si el m-a scos de tot din planurile lui?! Nu mai inteleg nimic…L-as fi strigat daca as fi avut puterea asta, dar sunt mult prea ranita…Imi simt toate cuvintele nerostite in gat si simteam ca nimic nu mai e asa perfect…Poate totul a fost doar o iluzie…Poate am visat si m-am trezit acum…poate…
-Ce ai patit?
Era Iustin care se asezase langa mine pe banca…Ce mai vroia si el?! Venise sa-mi spuna ca Giorgos nu e de mine?!
-Ce vrei?! Nu vezi ca am nervi? Daca ai venit sa imi spui ca Giorgos nu e de mine…Scuteste-ma!
-Nu am venit de asta…Te-am vazut suparata si am vrut sa fiu alaturi de tine…
-Du-te la Daria si tine-i ei companie!
-De ce te porti asa? Doar nu esti geloasa pe Daria?
-Nu!? Logic ca nu! Te-ai gasit…am si pe cine…
-Sa inteleg ca tu consideri ca nici nu ai pe cine…
-Bineinteles ca asa este! Nici nu stiu ce ai vazut la ea…Tu imi zici mie de Giorgos ca nu este de mine dar tu te-ai gandit ca poate nici Daria nu e de tine?
-Tocmai! Eu am meditat la asta…Si m-am gandit mai bine…
-Nu ma face sa rad! Si tocmai ca te-ai gandit mai bine, de asta esti cu Daria?!
Si nu m-am putut abtine si am izbucnit in ras.Si nu orice fel de ras…
-Nu intelegi!? Asta incercam sa iti spun…Nu mai sunt cu ea! Ne-am despartit aseara… Si am vrut sa iti spun inca de aseara dar erai prea ocupata cu Giorgos…
Si s-a oprit…Parea emotionat si intristat…Probabil ne-a vazut cand eram in parc si ne sarutam.Dar chiar si asa!? Ce treaba are el? Sa isi vada de viata lui…Ca pana acum nu i-a pasat de ceea ce se intampla cu mine…
-Vreau sa iti spun ceva de ceva vreme…dar …
-Dar ce?
-Nu am stiut cum o sa o iei…
-Pai spune-mi si vedem dupa cum o iau…Ce vroiai sa-mi spui?
-Asta!
Si buzele lui le-a intalnit pe ale mele si totul a parut o secunda chiar daca in realitate a durat mai mult de atat. Simteam ca nu mai sunt cu picioarele pe pamant…Era ceva dulce-amarui in sarutul lui…Il simteam atat de aproape si atat de departe in acelasi timp…Sarutul acesta imi facea inima sa bata ca si cum mai avea putin si sarea din piept.Nu vroiam sa spun asta dar in sarutul acesta simteam mai multa iubire si mai multa pasiune decat in cel al lui Giorgos…Reamintindu-mi de Giorgos, mi-am dat seama ca eu nu actionam corect si ca eu aveam un prieten, spre deosebire de Iustin…
-Stai opreste-te…
Incercam sa opresc sarutul, dar se pare ca nu era si ceea ce dorea el…Dar totusi s-a oprit.
-Imi pare rau! Credeam ca este si ceea ce vrei tu! La inceput erai rapita de sarutul meu si se cunostea ca era ceea ce iti doreai dar…
-Dar nu era! Sa nu se mai intample!
-Bine! Trebuie doar sa-mi spui si asta se mai poate intampla in fiecare secunda din viata ta…
-Aha…bine…
-Giorgos iti spune cuvinte frumoase? Ce crezi ca eu nu pot? Ba da…Pot chiar mai bine!
-Poate, dar Giorgos le spune din inima!
-Si crezi ca eu nu le spun din inima? Giorgos daca le spunea din inima era aici langa tine nu pleca cu prietenii in sat!
-Sincer? Nu cred ca tu le spui din inima! Daca le spuneai din inima erai aproape de mine cand am avut cea mai mare nevoie de tine…dar tu nu, nu ,tu erai aproape de Daria nu de mine!
-Dar acum sunt aici si nu mai plec!
Si m-a luat in brate…Simteam ca ceea ce spunea era din inima, dar ce as fi putut spune? Hotarasem sa raman alaturi de Giorgos si asta nu avea sa schimbe nimic…Trebuia sa uit ca ceea ce simteam pentru Iustin era o iubire muuuultt mai puternica decat cea pentru Giorgos.In timp ce ma tinea in brate mi-a soptit la ureche ca ii fusese dor de mine…
-Putem vorbi putin de trecut?
-Bine…dar scurt!Am hotarat sa traiesc in prezent de acum incolo.
-Ce a fost? Tu tineai la mine nu?
-Sincer…acum ca ma intrebi.Da! Tineam si inca cat…dar tie nu ti-a pasat…Erai fericit cu Daria! Tie ti-a fost bine. Ce sa mai spun? Cred ca asta spune tot nu?Hai mai bine sa o lasam asa! Ce a fost a fost si nu va mai fi! Tu ai ales sa fi cu Daria, iar eu l-am ales pe Giorgos…Noi puteam sa mergem impreuna pe acelasi drum, dar tu ai ales ca este mai bine sa fie doua drumuri total separate.Foarte bine atunci! Asa va fi!
Si l-am lasat acolo…fara sa mai poata spune ceva…fara ca ceva sa se mai poata rezolva…Tot trecutul l-am lasat in spate odata pentru todeauna.Aveam sa continui cu Giorgos si aveam sa fim cei mai fericiti.Iubirea pentru Giorgos poate nu era la fel de mare precum cea pentru Iustin dar era suficient de mare cat sa simt ca traiesc in adevaratul sens al cuvantului…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu