adolescenta

adolescenta

luni, 25 aprilie 2011

Treisprezece


Imaginea lui Iustin imi ocupase toata mintea si nu puteam sa indepartez imaginea lui din fata ochilor mei…
M-am trezit in sfarsit! Imi simteam ochii umezi si perna era la fel de umeda.Probabil in timpul visului cateva picaturi mi-au scapat si … Nu e corect fata de Giorgos, ar fi trebuit sa il visez pe el, nu pe Iustin…
Sunt sigura totusi ca voi uita macar pentru o vreme de vis si de Iustin cand voi ajunge in Cosmos Mediteranean, un mall minunat cu magazine pe masura! Plecarea este astazi dupa masa de dimineata, asa ca ma voi grabi sa ajung la masa.
Deja suntem toti aici in fata magazinului.Toti sunt la fel de nerabdatori ca si mine,dar nu stiu de ce Iustin pare abatut…Eu ar fi trebuit sa fiu abatuta,dar incerc sa ma comport ca si cum nu as fi visat nimic,pana la urma chiar nu am visat mare lucru…Iustin=istorie…Giorgos=acum…
-Melissa…ce are Iustin sti ceva?
-De ce ar trebui sa stiu eu?Ce te face sa crezi ca imi pasa?Problema lui…
-Pe cine crezi tu ca minti? Fraza asta sa o bagi altcuiva, nu mie…
-Alessia…intelege…Giorgos!Ce faci?Ai venit sa ma vezi inainte sa plec?
Giorgos era aici langa mine si ma imbratisa ca si cum nu ne-am mai vedea 3 luni…Ciudat…Colegii lui se indreapta toti spre noi.Vaii!!!! Probabil vin cu noi! Perfect! Abia petrecem mai mult timp impreuna!
-Serios?Veniti si voi?
-Stii…poate ai uitat sau …am vrut sa iti aduc aminte ieri dar…eram prea fericit sa stric momentul.Mi-ai spus ,,te iubesc” pentru prima oara si nu puteam sa iti spun…Dar oricum ne vedem cand vin eu in Romania…Si stii ca…
-Stai asa!Tu ce vrei sa spui!? Pleci?! Gata?! Erai prea fericit sa strici momentul?Din nou faci asa?Cand o sa inveti ca noi in Romania cand punem suflet in ceva suntem sinceri pana la capat?Cum sa pleci?Dar…
Si m-am oprit.Nu mai puteam spune nimic.Imi simteam lacrimile si nu voiam sa plang…Pur si simplu nu voiam!
-Mel, te rog iarta-ma! Te iubesc prea mult!Esti foarte speciala pentru mine! Ieri pentru mine a fost cea mai frumoasa zi! Mi-ai spus in cuvinte pentru prima oara ,,Te iubesc!” si asta nu voi uita prea curand…O sa fie doar o chestiune de timp…In maxim doua luni ne vedem…Te rog spune-mi ca ma vei astepta…
-Da…i-am soptit cu lacrimi in ochii in timp ce buzele lui cautau drumul spre buzele mele…Il iubeam!Da…Si uite ca am ajuns sa fac ceea ce spuneam ca nu o sa fac niciodata…M-am indragostit, si nu de un baiat din alta localitate,ci de unul din alta tara…Daca stau bine sa ma gandesc nici nu ma mir, ca de…grecii astia!
Sarutul lui nu a fost niciodata asa de dulce si atat de dureros…Stiam ca trebuie sa am incredere in el…Stiam ca nu ma va dezamagi si va veni in Romania asa cum mi-a promis…dar…intre timp?! Ce fac cu iubirea asta?
-S’agapo! Sa nu uiti niciodata ca esti cea mai importanta persoana din viata mea!
-Si tu…
Acum am observato si pe Maia care era intrun colt alaturi de Dimitri…De ce trebuie sa pierdem ceea ce iubim? De ce eu l-am pierdut pe Ius…Nu!Gior…Offff!!!!!!! Ce se intampla?!La naibaaa!!!!!!!
Si am cazut in genunchi…Nu mai puteam sa imi opresc lacrimile.Curgeau si pareau ca nu vor sa se mai opreasca…Nu ma simteam bine deloc…Nu mai puteam sa respir…Si totul s-a transformat in negru in fata ochilor…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu