adolescenta

adolescenta

miercuri, 27 aprilie 2011

Cincisprezece


Astazi a fost ultima zi, maine dimineata vom pleca in Romania. Poate ca ar fi trebuit sa invat sa iert… Poate ar fi trebuit sa las orgoliul la o parte si sa nu dau cu piciorul la singurul lucru care ma putea face fericita sau…singura persoana alaturi de care ma puteam simti intreaga…
Acum nimic nu mai poate fi schimbat. Nici nu stiu ce trebuie sa fac.Nu stiu daca vreau ca Giorgos sa vina in Romania, nu stiu daca vreau sa continui r…asta…ce avem noi…Iustin nu o sa ma ierte niciodata!Are dreptate puteam fi fericiti,dar eu am preferat sa incerc sa ofer toata dragostea care o simteam pentru Iustin altcuiva…
Am invatat o lectie foarte importanta: trebuie sa apreciezi ceea ce ai pana nu pierzi pentru ca atunci este prea tarziu si nu mai poti indrepta lucrurile …cuvintele spuse nu mai pot fi luate inapoi si persoanele care le pierzi nu mai pot fi intoarse din drum.
Mai este putin si o noua etapa din viata mea va incepe…liceul:Colectiv nou,prieteni noi, profesori noi…
As vrea sa am dispozitia necesara sa merg la disco pentru ca este ultima seara.As vrea cand ajung in Romania sa spun m-am distrat la maxim! Nu am ratat nicio ocazie! Dar nu...Au fost zile ca azi in care nu am fost deloc eu. As vrea sa ma trezesc si sa spun: ,,Totul a fost doar un vis”.
Offf!!! Nimic nu doare mai mult decat lucrul care l-ai inteles prea tarziu!
M-am hotarat ma duc sa ma plimb, macar sa nu spun ca am stat in casuta toata seara. Ma voi duce pe banca aceea unde candva Iustin incerca sa imi spuna vorbe dulci, iar eu nu vroiam sa il ascult…Trebuie sa simt ca este aproape de mine…
Am iesit din casuta exact asa cum eram imbracata.Nu ma schimbasem de dimineata,de cand ma pregatisem pentru excursia la Salonic.Purtam acei pantaloni mov care Alessia ii adora si si un tricou foarte dragut, la care tineam mult. Tricoul il primisem cadou de ziua mea de la bombo.M-am incaltat cu prima pereche de incaltaminte a mea care am vazuto.Am legat sireturile de la conversi mai repede ca niciodata si am plecat foarte repede spre parcul acela.
Nu am putut sa nu ma opresc in fata piscinei care imi zambea ca niciodata. As fi vrut sa ma duc sa stau acolo pe bancile acelea de langa ea,dar parcul ma atragea mai mult…Cu toate ca inca nu ajunsesem acolo ii simteam mirosul acela dulce-acrisor al lui Iustin.Simteam nevoia sa ma duc acolo,vroiam sa il simt alaturi de mine,chiar daca probabil el era cu Iulia.Mda…Dabea acum mi-am adus aminte de ce mi-a zis.Tocmai cu Iulia…
Cineva era in spatele meu,puteam simti respiratia rece si un parfum foarte placut.Desigur! Era Lisa…cum as putea sa uit acel parfum!? Imi promisesem mie insami ca voi cumpara o sticluta doar pentru mine.
-Servus! Ce faci? Nu vi la disco?
-Hei…pai nu.Ma gandeam sa petrec ultimul timp care il mai am prin tabara…
-Mel, tu esti bine?Esti cam palida…Daca vrei vin cu tine la cabinet…
Lisa era grijulie ca de obicei…Mereu se gandea la ceilalti inainte sa se gandeasca si la ea.Poate chiar se cunostea ca nu eram tocmai in apele mele…
-Serios! Haide!
-Nu,Liz! Sunt bine..doar ca vezi tu nu prea sunt in apele mele…S-au intamplat multe azi si ma duc pana in parc jos sa mai imi pierd putin timpul…
-Te intalnesti cu Iustin?
-Nu!
-Mmmm…mda..ma rog… Din cauza ca a plecat Giorgos esti asa?
-Pai,sincer nu de asta! Cu Giorgos nu stiu ce voi face…
-Sa inteleg ca te intorci la Iustin din nou nu?
-Nu! Eu ma duc jos…mai vorbim, pa-pa!
-Hai ca vin cu tine!
-Nu!Nu te supara,dar as vrea sa fiu singura…
-Bine…puteai macar sa fi sincera si sa imi spui de ce mergi jos!Vin de acolo…deci stiu! Mersi pentru increderea acordata Melissa! Credeam ca suntem prietene!
-Dar Lisa!
Prea tarziu, a plecat…Nu stiu ce se intampla.Nu am mintit cu nimic.I-am spus de ce ma duc! Vreau sa fiu singura…Si daca vine din parc ce?! Oricum…
Cu cat ma apropiam cu atat mirosul devenea din ce in ce mai puternic.As fi putut spune ca sunt nebuna poate…Dar acel miros era identic cu al lui Iustin!
Vai! Iustin este pe banca!Lisa crede ca ma intalnesc cu el si ca eu am mintito! Ce fac?! Doar nu ma duc si ma asez langa el…De ce nu ma duc sa stau langa el? Poate ar trebui sa incerc sa vorbesc cu el…Nu! Ma intorc…mai bine ma duc in parcul de sus…M-a vazut! Nu pot sa ma intorc pur si simplu…
Ma duc spre el…ce o fi o fi!
-H-ee-ii!
Am incercat sa spun ,,Ce faci?” dar cuvintele nu mai ieseau…Incercam sa le rostesc si se pierdeau…
M-am asezat pe banca langa el.Credeam ca voi pica pe langa…dar asezata pe banca.
-Ce vrei?De ce ai venit?
-Vroiam sa fiu singura…pe banca aceasta,dar te-am gasit aici…
-Bine! Atunci eu plec daca zici ca vroiai sa fi singura…
-Nu!
Si l-am apucat din instinct de mana.
-De ce nu?
-Mai stai…
Atat am putut sa spun.Stiam ca va pleca,stiam ca imi va spune sa ii dau drumu la mana…Stiam ca probabil imi va spune ca il asteapta Iulia sau o alta soseta de a lui…dar nu imi pasa…
-Nu stiu de ce raman,dar mai stau!
-Serios?!
-Da…
-Stii…imi pare rau!
-Pentru?
-Ca nu te-am ascultat cand imi spuneai ca…
-Ca ce?
-Ca ma iubeesti…
-Aa…nici nu mai conteaza acum!
-Tocmai de asta…e prea tarziu…
-E prea tarziu pentru ca asa vrei tu!
-Nu e asa…
-Dar cum e? Spune tu!?
Ii simteam respiratia asa de aproape de a mea.Simteam ca nu mai am aer, credeam ca o sa ma sufoc. Ma uitam in ochii lui albastri si ma pierdeam ca de fiecare data.
-Eu…
Vroiam sa ii spun ca il iubesc si ca nu mai conteaza nimic altceva pentru mine,dar stiam ca va fi in zadar…
-Deci?Imi spui?
-Te grabesti probabil…
-Poate…
-Te intalnesti cu Iulia?
-De ce?
-Intrebam…
-Esti geloasa?
-Si daca spun ca da?Ajuta la ceva?
-Nu!
-Stiam ca asa vei spune…Si stiu si ca daca iti voi spune ca te iubesc nu va ajuta la nimic…
-Am vazut ca pentru tine acest ,,Te iubesc!” nu inseamna nimic.
-Nu este adevarat! Si tu ai facut la fel! Erai cu Daria chiar daca eu insemnam ceva pentru tine! Am gresit! Trebuia sa las orgoliul! Si sa nu incerc sa ma indragostesc de Giorgos…Lui i-am spus doar de cateva ori ,,Te iubesc!”, in schimb tie ti-as repeta asta in fiecare secunda!De ce nu vrei sa vezi adevarul! Hai sa iertam si sa nu mai facem greseli! De ce este atat de greu sa vezi adevarul? Trebuie doar sa te uiti in ochii mei si vezi tot ceea ce insemni pentru mine!
-Melissa! Am incercat sa te fac sa vezi ca te iubesc,dar am obosit! L-ai preferat de atatea ori pe Giorgos ala in locul meu…Poate acum am eu orgoliul meu!
-Lasa orgoliul! Inca nu e totul pierdut! Stiu ca ma iubesti la fel de mult cat de iubesc si eu pe tine…
I-am atins obrazul incet si l-am privit in ochii aceia superbi si ii vedeam la fel de dulci cum ma priveau intodeauna.As fi vrut sa pot indrazni sa il sarut,dar imi era teama sa nu ma respinga,nu as fi putut indura asta...
Ochii mei erau atat de umezi incat din secunda in secunda eram convinsa ca voi izbucni in plans…Nu vroiam sa par atat de slaba…
-Ne iubim atat de mult incat visam aceleasi lucruri…
-Aici exagerezi!Nu ai de unde sa sti tu ce visez eu!
-Ai dreptate! Stiu doar ca ai visat ceva in gen cum am visat eu…Mi-a spus Alessia! In aceasi noapte am avut acelasi vis.A fost ceva gen telepatie
-Dovedeste-mi!
-Bine…Pentru inceput iti aduci aminte ca eu la inceput nu te vedeam?Si ca te intrebam cine esti?Iar tu mi-ai raspuns ca esti constiinta mea?
-Asta nu dovedeste nimic! Asta i-am spus lui Kiki, deci probabil ai auzit de la ele…
-De ce nu ma crezi?Nu as avea de ce sa te mint…Eu nu stiu prea multe ,deci nu stiu daca i-ai spus chiar tot…Exista ceva din vis care nu ai spus nimanui?Ca sa stiu daca mai incerc sa iti povestesc…
-Da! Daca imi spui ceva din ceea ce nu am spus te cred.
-Mi-ai mai zis ca ma iubesti mult si ca sunt cea mai importanta pentru tine…mi-ai zis ca sunt incapatanata,ca am orgoliul mare.Ce mai mi-ai zis?! A..L-ai facut bou pe Giorgos,eu am zis ca tu ai ales sa fi cu Daria si eu cu Giorgos…M-ai sarutat si mi-ai zis ca si eu te iubesc, eu ti-am zis ,,Shhh!” si te-am sarutat di…
-Nu pot sa cred!Ai dreptate! Visul nostru a fost ciudat!
-Ti-am zis! Haide! Tu m-ai rugat candva sa nu fiu incapatanata, acum eu sunt cea care te roaga! Nu face aceeasi greseala ca mine! Hai sa ne sincronizam si noi o data!
Cu o mana ma tinea de mana si cu cealalta imi tinea fata in mana sa asa cum obisnuia candva sa ma tina…Cand stateam asa urma un sarut care de fiecare data era ametitor pentru mine…Stiam ca de data aceasta lucrurile nu vor sta la fel si imi va explica probabil ca totul este imposibil…
-Ai dreptate! Nu putem sa lasam totul asa…
M-a sarutat! Incredibil! Simteam ca totul va fi mai bine acum! Stiam ca maine totul va fi bine! Speram doar ca nu visez…si daca visam voiam sa nu ma trezesc niciodata!
Imi curgea fierbinteala prin vene si as fi ramas lipita de buzele lui pentru o eternitate…Il iubeam,alaturi de el ma simteam atat de bine,cum nu as fi putut sa ma simt langa nimeni altcineva
Se uita in ochii mei si-mi mangaie obrazul, si am simtit cum mi se ridica sangele in obraji.Rase cu blandete si imi zambi cu acel zambet care il adoram.
-Te iubesc si nimic nu ne va mai desparti vreodata!
-Si eu te iubesc mai mult decat ai putea visa vreodata!
In bratele lui nu imi mai era teama de nimic.Respiratia lui o taia pe a mea si as fi vrut sa raman acolo pentru totdeauna.
M-a condus mai apoi pana la casuta si stiam ca atunci cand Lisa va veni de la disco trebuie sa vorbesc cu ea si sa ii explic totul.
Eram deja in pijamale, in pat…Ma gandeam ca totul s-a rezolvat…Ma gandeam ca trebuie sa vorbesc cu Giorgos si sa ii explic totul.Practic eu eram cu amandoi deodata…
Am pus mana pe telefon si am apelat hotarata ,,Giorgos”.La capatul celalalt am auzit un hotarat ,,Da”
-Giorgos?!
-Da,agapi mou! Esti bine?
-Acum da…
-Adica?Ce s-a intamplat?Te-ai mai simtit rau?
-Uite…trebuie sa vorbim...Trebuie sa iti povestesc ceva…
-Povesteste agapi!
-Eu tin la tine,dar nu de ajuns…Il iubesc enorm pe Iustin si suntem impreuna…Ne iubim mult prea mult, sper sa intelegi si sa nu ma judeci…Mai esti acolo?
-Mda…m-ai lasat fara cuvinte…
-Intelege te rog!
-Te inteleg…Daca tu esti fericita,atunci si eu sunt fericit.Sper sa fiti foarte fericiti si nu uita ca te-am iubit cu adevarat.Probabil nu voi mai iubi niciodata asa…
-Sunt sigura ca vei gasi pe cineva care sa merite si pe care sa o iubesti poate mai mult decat m-ai iubit pe mine.
-Rectific! Te iubesc!
-Hai ca au venit fetele in camera…Mai vorbim noi!
-Ok!Dar ramanem prieteni da?
-Sigur ca da!
-Oricum voi veni candva in excursie in Romania! Si tot ne vom mai vedea candva,chiar daca nu mai vin la scoala acolo…
-Sincer acum…Te lasau parintii pana la urma sa vi?Ce ti-au spus?
-Pai…sincer nu erau de acord.Au zis ca am inebunit si ca nu vor sa plec de acasa doar pentru ca m-am indragostit.Mi-au zis sa caut pe altcineva si chestii de acestea…Eu am tot insistat pana sa ma suni tu,dar pana acum nu am reusit nimic…
-Aha…ok!Pa!
-Pa!
-Ce faci, Mel?
-Bine, bombo!
-Ai vorbit cu Giorgos?
-Da!M-am despartit de el!
-Tu esti nebuna?Adica decat sa ramai singura,mai bine ramaneai cu el! El este singurul care te poate face sa il uiti pe Iustin!
-Da,dar nu este iubirea vietii mele cum este Iustin!Si in plus nu raman singura bombo!
-Zambetul asta!Ce s-a intamplat!?Zi mai repede!Ai ceva sa imi spui bombo?
-Da,bombo!!! Multeeeee!!!
-Deci,zi mai repede!!!
-Mai intai zi-mi daca ai vazuto pe Lisa!
-Da,mi-a zis ca nu stiu ce i-ai zis…Nu am inteles mare lucru.Dar nu asta conteaza!Zi odata!
-Pai m-am dus jos si era Iustin si am vorbit si concluzia suntem impreuna!Am clarificat tot! Am stabilit sa ramanem impreuna orice ar fi…
-In sfarsittttttt!!!!!!A dat domnuu!!!
Si asa am inceput amandoua sa radem.Eram atat de fericita si Alessia imi impartea bucuria.Era fericita intodeauna alaturi de mine .Eram una alaturi de alta si in momentele bune si in cele rele.Astazi in sfarsit totul este asa cum trebuia sa fie de mult.
M-am bagat in pat si am vazut scrisul taiat de deasupra mea.M-am ridicat si am luat marker-ul si am scris alaturi din nou Iustin si imediat langa Melissa,cand aud telefonul…Primisem un mesaj…Iustin bineinteles!
Inima imi batea mai tare in timp ce tastam parola de la mesaje…
,, καληνύχτα μωρό μου . Σ 'αγαπώ”
Cum sa nu dorm bine cand Iustin se gandeste la mine si stiu ca exista cineva undeva care ma iubeste?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu