adolescenta

adolescenta

luni, 25 aprilie 2011

Paisprezece


Ce bine ca a fost un vis! Imi este atat de somn…As vrea sa ma trezesc sa ma duc sa il vad pe Giorgos,simt nevoia sa imi spuna ca totul este Ok,ca ma iubeste si ca inca nu pleaca nicaieri…Trebuie sa deschid ochii si sa las somnul pentru mai tarziu…
-Alessia!Unde sunt?
-Esti bine?M-ai speriat!!!
-Da!Sunt bine!Mai bine spunemi unde sunt!
Si am realizat unde eram…Eram in cabinetul medical…dar ce faceam aici?
-Suntem la cabinet…Ai lesinat acum 2 ore!Am ramas cu tine…Ceilalti au plecat in Salonic…si…
-Si…?Te rog nu imi spune ca Giorgos a plecat ?
-Pai…ba da…Si ar mai fi ceva…ti-a lasat si un bilet…si…
-Si…?
-Iustin e afara…e ingrijorat!Aaaa si trebuie sa iti povestesc si ce am aflat,dar iti zic dupa…
-Pai nu ziceai ca ceilalti au plecat?
-Nu intelegi?!Eu si Iustin am ramas cu tine!
-Pai…tot nu inteleg!De ce tu si Iustin…adica tu inteleg…ma iubesti prea mult ca sa ma lasi sa zac aici dar…el?
-Tu ori esti proasta ori te-ai lovit la cap!
-Ori!
-Deci tu si daca mori nu o sa fi mai inteligenta!
Si bineinteles ca am inceput sa radem amandoua.Era ceva tipic noua,dar mi-am adus aminte de situatia mea si s-a dus tot amuzamentu…
-Hai sa plecam…Ma simt bine! Stai sa vina Marilena…ea o sa iti zica daca te simti bine…
-Ma rog…Da-mi biletul de la Giorgos!Aaa…dar de ce a plecat?! Mai ales daca am lesinat…cum a putut sa ma lase asa aici?Daca muream?
-Dar nu ai murit!Of Mel! Bine…iti zic…A incercat sa intarzie plecarea si a reusit,dar doar cu o ora.Tu nu te trezeai si intelegi tu…stateau toti dupa el…Nu a avut incotro…I-am zis ca o sa fi bine si l-am sfatuit sa scrie biletul…
-Da-mi biletul!
-Uite!Tu citeste-l pana ma duc eu sa ii zic si lui Iustin ca te-ai trezit si sa se duca sa o caute pe Marilena…
-Bine…mersi!A si vezi sa nu intre…nu vreau sa il vad!
-Vorbim despre asta cand ma intorc…
Nu imi venea sa cred ca totul era doar un vis…Deschideam biletelul cu multa grija si multe emotii…Am inceput sa il citesc chiar daca mainile mele tremurau…
,,Mel,vreau sa ma ierti …din nou…dar nu aveam cum sa mai raman…sper ca esti bine.Te rog sa ma suni cand citesti biletul.S’agapo
Giorgos.”
Si daca nu vreau sa te sun ce se intampla?Offf…ce sa fac?Totusi nu e vina lui ca am lesinat eu ca proasta din cauza ca nu stiu pe cine iubesc! Asta e…sunt proasta…proasta raman!
Trebuie sa il sun...Poate isi face griji pentru mine…Si trebuie sa ii aud si vocea…
-Giorgos?
-Mel!Esti bine?
-Da…acum da…
-Mel te iubesc!Ne vedem curand…deja imi e dor de tine…
-Si eu te iubesc mult mult! Sa nu ma dezamagesti!Ne vedem cand vi!Si…
-Si…?
-Iti pot spune ceva?
-Da…Orice!
Nu…Nu puteam sa ii spun ca el este singurul care m-a facut sa uit de Iustin si sa ma indragostesc ca o nebuna de el…Poate ca iubirea mea pentru Iustin era imensa…Extraordinar de mare si aceasta este foarte mica in comparative cu aceea,dar …
-Imi zici?
-Te iubesc!
-Ah!Asta era?Da si eu te iubesc!
Iustin era chiar la usa…Ascultase probabil tot ceea ce ii spusesem…Nu mai conta!
-Mai vorbim! Te pup
-Si eu Mel! Abia astept sa iti simt buzele aproape de ale mele din nou…
-Pa…
-Da…bravo! Dar ce repede te indragostesti!!! Asta imi spuneai si mie acum ceva timp…Mda…Sti ce?Fa ce vrei cu viata ta! Din momentu asta nu mai imi pasa! Imi pare rau doar ca te iubesc ca un nebun…
Si se apropia din ce in ce de mine…Vedeam un leu fioros in el…era ranit…dar dincolo de acei ochii albastri salbatici vedeam caldura…Ma iubea dar era atat de ranit...Dar el ma ranise primul…eu de ce as fi iertat?
-Ramai acolo, te rog!
-De ce?Tie teama? Stai linistita oricat m-ar rani o fata nu voi ridica mana asupra ei!
-Nu de asta imi este teama…
-Dar de ce?De asta?
Si m-a sarutat! Nu ma puteam impotrivi…Il iubeam…Il iubeam …Il iubeam…
-Mda…pacat ca si tu ma iubesti! Dar…ce rost are?Vrei sa iti zic ceva?Stiu ca vrei!
-Pleaca!
-O sti pe Iulia?Frumoasa fata nu? E prietena mea!Dar shhhh! Sa nu mai spui la nimeni!
-Iesi acum sau te dau eu afara!
-Hai pa!
Am inceput sa plang ,nu mai puteam,nu mai rezistam…Totul era atat de gri…Totul…vroiam doar ca totul sa fie un vis urat si eu sa ma trezesc in patul meu iar mama sa strige la mine ca am dormit prea mult…As vrea chiar sa ma trezeasca dimineata cand pleaca la servici…Daca inainte ma enervam ca aprinde toate luminile, acum as fi fericita sa ma trezesc…
-Mel! Ce ai?De ce plangi?
-Melissa! Trebuie sa te opresti din plans! O sa lesini din nou! Uite ti-am adus pranzul…Iar tu si Iustin va duceti la masa…e deja acolo cineva sa va puna de mancare…
-Ok…o sa mergem dar dupa…Marinela,poate Melissa sa mearga in camera?
-Mmmm…
-O sa fie mult mai bine cu mine…ea are nevoie de dispozitie buna ,atata tot!
-Daca nu are la magazin atunci nu am de unde sa o iau!
-Mel taci!
-Bombo…
Si am luato in brate cat am putut de tare…Trebuia sa simt ca este acolo langa mine…
-Zi Marinela!Pot sa o iau?
-Bine,hai plecati pana nu ma razgandesc…Melissa daca iti este rau vino inapoi!
-Bine…
-Mel...Trebuie sa iti zic ceva…
-Zi!
-Mi-a zis Kiki ca a vorbit cu Iustin…
-Nu ma intereseaza!
-Ba da! Cred ca te intereseaza
-Ti-am zis!Daca ai de gand sa zici inca un cuvant te rad in cap!
-Iustin a avut acelasi vis ca tine asearaa!!!! E ceva totusi! Daca vrei poti sa ma razi in cap! Dar e ciudat! E ca si cum…
-Un cuvant…
-Da!Tele…
-…patie
-Exact!Telepatie! De asta era abatut…Ti-am zis ca te intereseaza!Nu ma mai razi in cap da?
-Nu te rad doar pentru ca este ceva ciudat!
-Poate…dar tot ma iubesti!
-Mda…atata iubire…mi-se apleaca de la cuvantul asta…
-Hai sictir!
-Bombo a mea!Ia-ma in brate si spune-mi ca totul va fi bine…
M-a luat in brate si m-a tinut acolo ceva timp si pana la urma mi-a zis…
-Totul va fi bine…mai devreme sau mai tarziu! Si stim amandoua ca fericirea are un singur sinonim…Iustin
-Nu…L-am pierdut! Si…Azi am realizat ca Iustin este jumatatea mea…daca l-am cunoscut deja pe el…nimeni nu mai poate sa il inlocuiasca…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu