adolescenta

adolescenta

luni, 13 februarie 2012

Optsprezece


Am trecut de granita, asta a fost tot! Ellada a ramas in urma, insa am luat o particica din ea cu mine. Iubirea dintre mine si Iustin s-a aprins in sfarsit si va ramane aprinsa datorita ei, a II a noastra iubire Ellada .
Suntem aproape de oprirea din Bulgaria, celebra oprire la acel ,,restaurant”. Imi doresc atat de mult sa mai fi avut o saptamana in Kalivas, macar una… Dar macar mai am putin timp de petrecut cu prietenii mei, lucru care imi alina putin inima, bineinteles si Iustin. Chiar daca acum toti suntem adormiti, e destul de tarziu, chiar daca nu ne distram prea mult acum, ii simt aproape si asta e bine.
-Ce faci, iubito? Nu dormi?
Vaiii!!! Ce draguutt! A sunat atat de bine, incat simt ca inima mea a inebunit! Bate atat de tare ,poate mai tare decat a unui cal de curse!
-Nu, nu pot sa dorm…Tu de ce te-ai trezit?
Si l-am sarutat ,iar el mi-a zambit cu acel zambet care il ador, pur si simplu il ador! I-am zambit si eu, nici nu se putea altfel, nu puteam sa ma opresc din zambit! Il iubesc atat de mult, nu stiu ce m-as face fara el!
-Te iubesc, i-am spus sarutandu-l din nou si din nou.
-Si eu si mai mult!
Totul era perfect, mult prea perfect sa fie adevarat! Oare visam? Dar si daca e asa… Nu as vrea sa ma mai trezesc din vis! Vreau sa dorm pentru totdeauna in aceasta lume perfecta,care este doar a mea!
-Copii, puteti cobori sa luati aer si sa va faceti nevoile! Stam aici pentru 15 minute!
-Iubitul meu, trezeste-te !
-Ce? Ce s-a intamplat?
-Ai adormit ,scumpule, hai sa luam putin aer si mai dormi dupa !
-Bine, cauta si tu niste bani in portofel…
-Am luat deja ceva bani, dar pentru ce vrei?
-O apa, imi este sete!
-Iti dau suc?
-Nu, stiam ca mai e suc, dar mie sete de apa. Gen apa robinet Kalivas, dar ma rog, apa!
-Bine, hai sa mergem!
Am cumparat acea sticla de apa mult dorita de Iustin, avea dreptate si eu as fi baut niste apa…
Cerul era atat de albastru si plin de stele, era minunat sa le privim. Cand eram mica ,mereu imi alegeam o stea doar a mea si o cautam in fiecare noapte pe cer! Mai apoi, cand am crescut si am inceput sa plac baieti, crezand ca am gasit iubirea, alegeam o stea ,,iubitului meu” imaginar. Copilarii, nu? Eram asa o copila sa cred ca aceea era iubire…Iubire este ceea ce simt pentru Iustin, sunt sigura!
-Uite, acolo este carul mic! Il vezi?
-Nu, nu pot sa il vad! Unde?
-Uite, iubito! Acolo , in stanga, chiar aproape de luna, vezi?
-Daaa!!! Gata am vazut! Uiteeee!!!!!!!!!!! E o stea cazatoareeee acoloo!!!
-Puneti o dorinta!
Si m-a sarutat, mi s-a taiat rasuflarea si simteam ca ma inec intr-un ocean de lapte si miere. Delicios,aproape prea delicios!
,,Vreau sa fim mereu asa, sa ne iubim mereu!"
,,Imi doresc sa ramana mereu asa, Melissa inocenta, care ma iubeste si pe care o iubesc"
-Ti-ai pus dorinta?
Bineinteles ca imi pusesem dorinta, chiar daca cea mai mare dorinta a mea era deja indeplinita.
-Da, si stiu ca asa se va intampla! Tu ti-ai pus?
-Da, si eu . Te iubesc atat de mult si nu vreau sa te pierd niciodata!
-Nici eu! Vreau sa fi aici cand sunt fericita, cand sunt trista, cand rad, cand plang…In fiecare secunda a vietii mele!!!
-Voi fi, fi sigura de asta!
M-a imbratisat ca un urs si m-a strans atat de tare in brateeee!!! Ne iubeam atat de multttt…Totul este asa cum trebuie, totul este perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu